توصیف مختصر
دکتر حمزه خواستار؛ عضو هیات علمی گروه مدیریت کسب و کار
دکتری مدیریت از دانشگاه تهران؛ پژوهشگر و مشاور در حوزه مدیریت کسب و کار، رفتار سازمانی و تحقیقات سازمانی
دکتری مدیریت از دانشگاه تهران؛ پژوهشگر و مشاور در حوزه مدیریت کسب و کار، رفتار سازمانی و تحقیقات سازمانی
کلاس های دانشگاهی در ترم مهر 1403 به صورت حضوری برگزار خواهند شد. درس های اینجانب شامل طراحی و تدوین طرح کسب و کار، روش شناسی تحقیق و توسعه محصول هستند.
ارتباط با اینجانب از طریق ایمیل: khastar@khu.ac.ir و hkhastar1@gmail.com
درس طراحی و تدوین طرح کسب و کار
کانال درسنامه روش تحقیق
محتوای آفلاین درس نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته
محتوای آفلاین کلاس مدیریت رفتار سازمانی
کانال درسنامه روش تحقیق
محتوای آفلاین درس نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته
محتوای آفلاین کلاس مدیریت رفتار سازمانی
برنامه کلاسی دکتر حمزه خواستار- گروه مدیریت کسب و کار 14031
وقت اول (8-10) | وقت دوم (10-12) | وقت سوم (13-15) | |
شنبه | پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژههای دانشجویی | پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژههای دانشجویی | پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژههای دانشجویی |
یکشنبه | کلاس طراحی و تدوین طرح كسب و كار | کلاس توسعه محصول جدید | حضور در دفتر دانشکده مدیریت، هدایت دانشجویان و پروژههای دانشجوی |
دوشنبه | پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژههای دانشجویی | پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژههای دانشجویی | پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژههای دانشجویی |
سه شنبه | کلاس روش تحقیق در کارآفرینی | حضور در دفتر دانشکده مدیریت | کلاس روش تحقیق کیفی و آمیخته |
چهارشنبه | پژوهش و مطالعه | پژوهش و مطالعه | پژوهش و مطالعه |
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
دانشگاه پیام نور
ایران
1385
2
کارشناسی ارشد
دانشگاه تهران
تهران
ایران
1387
3
دکتری تخصصی
دانشگاه تهران
تهران
ایران
1393
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
رئیس اداره کارآفرینی
دانشگاه خوارزمی
1401/04/01
1402/07/23
2
رییس اداره تجاری سازی و بازاریابی
دانشگاه خوارزمی
1395/12/24
1397/12/01
3
مدیر پردیس بین الملل
دانشگاه خوارزمی
1397/03/01
1397/06/03
4
معاون آموزشی پردیس بین الملل تهران
دانشگاه خوارزمی
1396/09/28
1397/03/01
5
معاون پژوهشی و بین الملل پردیس بین الملل تهران
دانشگاه خوارزمی
1394/12/20
1396/09/28
6
رییس اداره تجاری سازی و بازاریابی دانشگاه
مدیران دانشگاه
1395/12/24
1397/12/01
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
مدل کسب و کار
2
فضای کسب و کار
3
راه اندازی کسب و کار جدید
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
شناسایی عوامل محیطی و درونی تأثیرگذار بر بازاریابی آموزشهای آزاد دانشگاه خوارزمی
محمدامین منصوری
2
ارایه مدل کسب و کار برای شرکت های فعال در حوزه مشاوره موسسات کوچک و متوسط
المیرا هاشمی
3
بررسی الگوی به کارگیری گیمیفیکیشن در آموزش کارکنان
مینا نظری
4
مطالعه تطبیقی الگوهای تجاریسازی در دانشگاهها و پیشنهاد نقشه راه تجاری سازی در دانشگاه خوارزمی
ایمان دائمی
5
تبيين نقش كارآفريني استراتژيك و فرهنگ نوآورانه در عملكرد سازماني شركت هاي زير مجموعه گروه صنعتي گلرنگ
فاطمه رحیمی پناه
6
تدوين مدل كسب و كار جمع سپاري مالي براي توسعه فضاي بازي كودكان در مناطق محروم
سکینه همایون
7
بررسی تأثیر تجارت اجتماعی بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد
معصومه یغمانژاد
8
شناسایی و اولویتبندی مدلهای کسبوکار آژانسهای مسافرتی، مطالعه موردی: آژانس مسافرتی پرواز هدهد
علیرضا محمودزاده
9
بررسی تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد با متغیر تعدیلگر عدم اطمینان محیطی
زهرا جعفری
10
شناسایی عوامل مؤثر در شکلگیری اطمینان نگرش در پذیرش محصولات نوآورانه
علی خندان
11
بررسی تأثیر نوآوری در مدل کسبوکار بر عملکرد شرکتها
احمد طاهری
12
بررسی ارزشهای پیشنهادی موجود و نوظهور در حوزه یادگیری الکترونیک
سارا آریان
13
راهاندازی و طراحی مدل کسبوکار الکترونیک: مورد مطالعه سایت رنگی رنگی
نیوشا مافی شیراز
14
ارائه و پیادهسازی مدل پیشگویی مبتنی بر هوش کسبوکار جهت تصمیمگیری تشخیص گرا: مطالعه موردی بنگاههای سرمایهگذاری جمعی
محمدرضا شیخ عطار
15
انتخاب مدل مناسب کسبوکار الکترونیک در ایران با استفاده از فرایند تحلیل شبکهای
جواد موحد
16
کاربست چرخه حیات سازمانی در توضیح رابطه بین کارآفرینی استراتژیک و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط
نگار احمدینژاد
17
بررسی نقش رقابتپذیری کشورها و حکمرانی خوب بر رشد کسبوکارهای جدید
فاطمه قوتی
18
بررسی تأثیر سطح جهانیشدن کشورها و میزان جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی و فعالیتهای کارآفرینانه
مهیار ریاضی
19
توسعه مدلی برای کاربست روش ترکیبی در آموزش رشته کارآفرینی: یک اقدام پژوهی
ضحا نوه ابراهیم
20
مطالعه زمینهای دیپلماسی تجاری جمهوری اسلامی ایران و شرق آفریقا
سجاد خدادادی
21
بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و کارآفرینی استراتژیک در شرکتهای کوچک و متوسط با در نظر گرفتن نقش تعدیلکننده چرخه حیات سازمانی
اعظم گنجی قلیچی
22
بررسی تأثیر سطح آمادگی کشورها در حوزه فناوری و وضعیت زیرساخت بر نوآوری و میزان پیشرفته بودن کسبوکارها با استفاده از رویکرد دادههای پانل
راحله یاری حسینآبادی
23
ارائه روشی برای بهرهگیری از دانش مشتریان در یادگیری از مشتری و توسعه محصول جدید
زهرا جباری شرفآباد
24
بررسی عوامل سیاسی و اقتصادی مؤثر بر رشد کسبوکارهای جدید
رعنا خونساری
25
بررسی رابطه بین فضای کسبوکار و ابعاد فعالیتهای کارآفرینانه با استفاده از رویکرد دادههای پانل
زهرا رحمتی
26
مهندسی مجدد فرایندهای کسبوکار در شرکت بیمه دی با استفاده از روششناسی ترکیبی HP-B
حسین حسینی علایی
27
بررسی عوامل موفقیت پروژههای برنامهنویسی موبایل
کامران عبدالهی
28
ارزیابی وضعیت فناوری اطلاعات دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل جایزه ملی كیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران
سارا نجاری
29
شناسایی زمینههای مشارکت بخش خصوصی در طرحهای توسعه شهری برای تأمین منابع درآمدی پایدار شهرداری کرج
فرزانه کیانی دهکردی
30
تدوین استراتژی برندسازی دیجیتال دانشگاه خوارزمی
فریده ابراهیمیان
31
ارائه مدل ارزیابی ایده ها در پلتفرم نوآوری باز
مجید جعفری
32
بررسی کیفی تاثیر محتوای الکترونیک بر سبک زندگی در حوزه سلامت
الناز فرخ نیا
33
مقایسه الگوریتم کلونی مورچگان با الگوریتم های داده کاوی مشتریان
اکرم احمدی نژاد ارنگه
34
بررسی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد شرکت های فعال در صنعت ساختمان
امیرحسین کاظمینی
35
شناسایی زمینه ها و الزامات ساخت برند شهری- مطالعه موردی شهر کرج
مهدی اکبری فامیله
36
" شناسایی زمینه های مشارکت بخش خصوصی در ایجاد منابع درآمد پایدار ( کرج) "
فرزانه کیانی دهکردی
37
مهندسی مجدد فرایندهای کسبوکار در شرکت بیمه دی با استفاده از متدولوژی ترکیبی HP-B
حسین حسینی علایی
38
بررسی رابطه ساختار زمانی و کار افرینی استراتژیک در واحد های
غلامرضا نسرانی
39
بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پروژه های برنامه نویسی موبایل
کامران عبدالهی قهفرخ
40
بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و کارآفرینی استراتژیک در شرکت های کوچک و متوسط در سطح شهر تهران با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده چرخه حیات سازمانی
اعظم گنجی قلیچی
41
بررسی تأثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر کارآفرینی سازمانی با نقش نقش تعدیل کننده فرهنگ سازمانی در شرکت های فعال تولیدی شهر سنندج
امیر اسفندیاری الوارسی
42
ارائه روشی با استفاده از دانش مشتریان در راستای یادگیری از مشتریان و توسعه محصول جدید
زهرا جباری شرف اباد
43
مطالعه زمینهلی دیپلماسی تجاری جمهوری اسلامی ایران و شرق آفریقا
سجاد خدادادی
44
بررسی نقش رقابت ژذیری کشورها و حکمرانی در رشد کسب و کارهای جدید
فاطمه قوتی
45
بررسی تاثیر سطح جهانی شدن کشور ها و میزان جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر فعالیتهای کارآفرینانه
مهیار ریاضی
46
انتخاب مدل مناسب کسب وکار کتاب الکترونیک در ایران با استفاده از فرایند تحلیل شبکهای (ANP)
جواد موحد
47
کاربست مدل چرخه حیات سازمانی برای توضیح روابط بین کارآفرینی استراتژیک وعملکرد شرکت های کوچک و متوسط
نگار احمدنژاد
48
بررسی تاثیر دولت الکترونیک بر بهبود شاخصهای فضای کسب وکار با استفاده از دادههای پانل
جعفر سعدآبادی فراهانی
49
راه اندازی طراحی مدل کسب و کار الکترونیک مطالعه موردی سایت رنگی رنگی
نیوشا مافی شیراز
50
بررسی تاثیر محیط بر کارآفرینی سازمانی و عملکرد با نقش تعدیلگر فرهنگ نوآورانه و پشتیبانی مدیریتی در شرکت فولاد خوزستان
نادر شیرالی
51
شناسایی عوامل موثر در شکل گیری اطمینان نگرش در ژذیرش محصولات نوآورانه
علی خندان
52
تاثیر شبکه سازی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط و کسب و کارهای نوپا در ایران
حسن فدوی جهرمی
53
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اعتماد به برند و وفاداری برند
مهرداد شاملو
54
بررسی تاثیر ویژگیهای کیفی سایت بر قصد خرید مشتریان در خرید الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش تلنولوژی
بهنود نایینیان
55
مطالعه زمینه ای ارتقای برند دانشگاه خوارزمی
فریده ابراهیمیان جن قشلاقی
56
ارائه مدل ارزیابی ایده ها در نوآوری باز
مجید جعفری
57
بررسی تاثیر ویژگیهای وبسایت، عضویت و ویژگیهای مشتریان بر وفاداری مشتریان کسب و کارهای آنلاین گردشگری
نفیسه خلوجینی
58
مطالعه زمینه ای بازاریابی استراتژیک مرکز آموزش های آزاد دانشگاه خوارزمی
محمدامین منصوری
59
پیشران ها و پیامد های نو آوری باز و جو نوآوری در اکوسیستم کارآفرینی استارتاپ های ایران با تاکید بر نقش پیشران های سازمانی
وحید فخر
60
ارائه الگوی بهینه برای تکنولوژی مالی در حوضه پرداخت الکترونیک با تاکید بر بازاریابی الکترونیک در یکی از بانکهای خصوصی کشور
علی رجبی قیداری
61
برسی کیفی تاثیر محتوای الکترونیک در حوزه سلامت بر تغییر سبک زنگی افراد
الناز فرخ نیا
62
ارائه مدل کسب و کار برای شرکت های فعال در حوزه مشاوره مدیریت موسسات کوچک و متوسط
سیده المیرا هاشمی
63
بررسی ارتباط بین مدیریت دانش و تفکر استراتژیک با نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت های شهرکهای صنعتی ساری
حبیب الله رهنما
64
بررسی تاثیربهینه سازی مدیریت زنجیره تامین بر بهبودعملکرد سازمانی مطالعه موردی: شرکت بی ای تی پارس
علیرضا بخشی
65
بررسی معیارهای ارزش گذاری استارتاپ های فناورانه
محمدرضا رشیدی
66
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رشد بنگاههای زود بازده در ضمینه فناوری نانو در حوزه سلامت
لیلا محمدی
67
تحلیل محتوای پایان نامه های کارآفرینی در ایران از منظر موضوع شناسی و روش شناسی
زینب حاج
68
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، کیفیت خدمات و تجربهی برند بر ارزش درک شده و قصد خرید مجدد در صنعت تهیه غذای آنلاین
فاطمه ردایی
69
بررسی تاثیر ویژگیهای اینفلوئنسرها بر تصمیم خرید کاربران شبکههای اجتماعی
سعیده خادمی
70
بررسی استراتژیهای محتوای کسب و کارهای کوچک و متوسط در رسانههای اجتماعی
فائزه خدائی
71
پیش بینی عرضه داخلی نیروی انسانی معاونتهای ستادی شرکت بیمه ایران براساس مدل زنجیره مارکوف برای سالهای 1402-1399
علی اکبر دلوریان زاده
72
طراحی الگوی رهبری نسل نیروی کار دیجیتال
محمدرضا معینی کربکندی
73
شناسایی و تبیین جهت گیری های منابع انسانی در حوزه بیمه های اتومبیل با رویکرد آینده پژوهی
مریم سلماسی
74
طراحی و تبیین مدل مدیریت منابع انسانی کسب و کارهای پلتفرمی
محمدسعید الماس پور
75
مطالعه تطبیقی روشهای آموزش کارآفرینی در سنین زیر بیست سال در کشور های منتخب
سیدعماد باطنی
76
ارائه مدل مفهومی میراث منابع انسانی
افشین سلطانی
77
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
امیرحسین رحیمیان
78
مفهومپردازی دلبستگی شغلی کارکنان بر مبنای بازیوارسازی
پیمان اکبری
79
بررسی تاثیر حکمرانی خوب بر بهبود فضای کسب و کار با استفاده از داده های پنل
فریده نظری
80
کاربست عنصر زمان در بوم کسب و کار با بهره گیری از استاندارد PMBOK
سیدجلال موسوی ترکمانی
81
ارائه الگوی حکمرانی شبکه ای در زمینه اشتغال کشور
محمد فارسی
82
قثقلثق
محمد درخشنده
83
تاثیر نگرش به آموزش کارآفرینی و محیط کارآفرینی بر تمایل به کارآفرینی با در نظر گرفتن نقش میانجی انگیزههای کارآفرینی
سها اسعدی
84
طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی مبتنی بر معیارها، ابعاد و شاخصهای سه گانه(درمانی، بیمه ای و سرمایه ای)
محمد درخشنده
85
الگوی توسعه محصول دیجیتال با استفاده از مدیریت دانش مشتریان و رویکرد دادهکاوی با لحاظ ترجیحات و نیازمندیهای سرمایه گذاران و استارتاپها ؛ مورد مطالعه یک شتابدهنده مجازی ایرانی
محمد کوچک پور
86
فهم فرآیند انتخاب رفتار شجاعانه در سازمانهای دولتی ایران
منیره محبعلی پور
87
تاثیر تسهیل فضای کسبوکار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی با تبیین نقش تعدیلگر قابلیتهای فناورانه
نیما ورسه
88
شناسایی بازارهای بالقوه پلی اتیلن سبک خطی و عوامل موثر بر این بازارها: مطالعه موردی محصول جدید LL235F6پتروشیمی جم
بابک رهنما
89
چالش های تحول مدل کسب و کار به بیزنس مدل چرخشی
نگین عابدینی
90
مستندسازی تجربیات راه اندازی و استقرار کسب و کارهای آموزش الکترونیک در ایران
حمیدرضا خانی
91
تجربه کارکنان، دلبستگی شغلی و بهروزی کارکنان: اثر تعدیل کننده عدالت سازمانی
امیر زارعی
92
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد شرکت با میانجی گری نوآوری مدل کسب و کار و مزیت رقابتی
نویان نجد
93
بررسی تاثیر حمایت ادراک شده سازمانی بر تعهد عاطفی و عملکرد کارکنان نقش تعدیلگر عدالت رویه ای
یاسمن فتحی
94
شناسایی زمینه های یادگیری جمعی اثربخش در فضاهای کار اشتراکی
معراج میرزایی
95
ارائه چارچوبی برای ارزیابی کارایی و پایداری شبکه نوآوری
بیتا نیشابوری
96
بررسی اثر ترفیع بر رفتار خرید مشتریان و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی با استفاده از روش LRFMدر آژانس های مسافرتی آنلاین
رضا ناصری
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
بررسی تأثیر عوامل مربوط به ماهیت اطلاعات دهانبهدهان الکترونیکی و ویژگیهای کاربران بر تمایل به خرید محصولات معرفیشده در رسانههای اجتماعی
رقیه مولایی
2
شناسایی عوامل موثر بر پذیرش وبینار توسط کاربران وب سایت ایسمینار
مارینا اوهانجانیانس
3
ارزیابی موفقیت سرویس های نوین پستی از دیدگاه مشتری (مطالعه موردی بازار الکترونیکی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران )
عبداله کرمانی
4
تاثیر بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان بانک اقتصاد نوین
عمران کیغانی نوبری
5
ارائه یک مدل مفهومی به منظور بهره گیری از فناوری RFID در جهت کنترل حمل و نقل ریلی در راه آهن جمهوری اسلامی ایران
احمد کلانی
6
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان ADSL شرکت مخابرات استان همدان با استفاده از مدل سروکوال و تدوین استراتژیهای مشتری مداری
زهره آراسته فرد
7
بررسی عوامل مرثر بر مدیریت جهادی وو تدثیر آن بر کارآفرینی سازمانی در شرکت میدکو
سعید طالب
8
بررسی چالش های آموزش مدیریت در مدارس کیب و کار برتر ایران با روش مدلسازی ساختاری تفسیری
احمد شربتیان
9
شناسایی موانع توسعه کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات مبتنی بر مکان در ایران
نیلوفر بهلولی
10
آسیب شناسی عملکذد برنامه های گروه اقتصادی پنج شبکه سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر ترویج فرهنگ کارآفرینی
فاطمه فرزانه لاطرانی
11
بررسی نقش ویژگیهای وبسایت فروشگاههای آنلاین موثر بر تصمیم مشتریان برای خرید اول از آن فروشگاه
سیروس حامدی
12
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری در صنعت بیمه
مریم کریمی
13
شناسایی و اولویت بندی موانع تجاری سازی تحقیقات نانو تکنولوژی
عاطفه حافظی
14
آسیب شناسی صادرات در صنعت چرم سبک (گوسفندی) استان تهران
گلناز قلیچ
15
تاثیر کیفیت آموزش بر قصد کارآفرینانه مورد مطالعه دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی
مجتبی جمالی کسرینه
16
بررسی رابطه بازارگرایی و گرایشات کارآفرینانه با تعهد و نقش میانجی اعتماد و ارتباطات در صنایع کوچک و متوسط استان تهران
خشایار افشاربکشلو
17
بررسی تاثیر استراتژی های زنجیره تامین بر عملکرد شرکت
محمد زارعی
18
بررسی نحوه استفاده از نماد اعتماد ثالث در کسب و کارهای الکترونیکی ایران
صفیه حیدری
19
عملکرد سرمایه گذاری و تاثیر آن در سخم از بازار صندوق های سرمایه گذاری مشترک فعال در بورس اوراق بهادار تهران
رضا زندی
20
پیش بینی تقاضای مشتری با هدف یکسوسازی نیاز مشتری و کالاهای کسب و کار اینترنتی با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین.
آرام جعفری
21
مقایسه تطبیقی پیاده سازی پنجره واحد در ایران و جهان
نسترن جوینی مطلق
22
بررسی عوامل موثر بر ژذیرش وبینار توسط کاربران وبسایت ای سمینار
مارینا اوهانجانیانس
23
تبیین ارتباط اشتراک و ظرفیت جذب دانش با کارآفرینی استراتژیک و عملکرد کسب و کارهای الکترونیکی
فاطمه نجفی
24
بررسی تاثیر گرایشهای احساسی(تمایلات) سرمایه گذاران بر انتظارات سرمایه گذاران از پایداری سودهای آتی با تاکید بر رشد شرکت و بحران مالی شرکتها
باقر مرادی
25
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی با استفاده از روش تحلیل شبکه ای و دیمتل
لیما حسنی
26
تدوین و رتبه بندی استراتژی های خلق ارزش در چارچوب اقیانوس آبی در شرکت فناوری اطلاعات همفکران
سوگل قدیمیان
27
طراحی الگوی پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی بر مبنای نظریه داده بنیاد
مریم مقیمی
28
بررسی نقش میانجی یادگیری استراتژیک و سرمایه فکری در ارتباط میان کار آفرینی استراتژیک و عملکرد شرکت های تولید دارو
ویدا صداقتی
29
طراحی الگوی تاب آوری کارکنان عملیاتی بهره برداری و امداد شرکت ملی گاز ایران (شرکت گاز استان تهران)
عبدالرضا اسدبیگی
30
طراحی ساختار مطلوب برای سازمان مدیریت مقصد، (مورد مطالعه: استان مازندران، شهر ساری)
عبدالماجد حمیدیان اهنگرکلایی
31
فراترکیب مطالعات فساد و راهکارهای مقابله با آن در شهرداری تهران
مسعود میعادفر
32
طراحی اکوسیستم جذب و نگهداشت اثربخش سرمایه انسانی شایسته
صمد علی نیا
33
مقایسه تاثیر غرور و خودشیفتگی کارآفرینان بر مسئولیت اجتماعی فردی با لحاظ کردن نقش تعدیل گر جنسیت و تجربه
روح الله حکیمیان
34
شناسایی و طبقه بندی موانع و چالشهای توسعه اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال در استان تهران
مرتضی صدقی
35
ارائه مدل ارزش پیشنهادی جدید برای کسب و کارهای اینترنتی در شرایط تحریم اقتصادی (مورد مطالعه: شرکتهای کسب و کار اینترنتی شهر تهران)
الهه فرشادبخشایش
36
بررسی نقش میانجی میزان مفید بودن کسب و کار در رابطه بین انگیزه ورود به کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی فردی در کسب و کارهای الکترونیکی
یاسمن شامحمدی
37
الگوی سازمان دوسوتوان در صنعت بانکداری
کامران نظری
38
بررسی میزان شکاف دیجیتال کسبه بازاربزرگ تهران
محمدرضا اعتضادی
39
شناساسیی و رتبه بندی موانع نوآوری سبز
فاطمه کیان مهر
40
تاثیر نگرش سرمایه گذار بر قصد سرمایه گذاری در پروژههای کارآفرینی: نقش تعدیل گر نوع زبان، تجربه، و جنسیت
فائزه شیبانی
41
بررسی نقش تعدیل گر فرهنگ سازمانی نوآورنه در تاثیر دوسوتوانی و اشتراک دانش بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
افسر صارمی
42
بررسی و تعیین اشتهای ریسک بانک های منتخب ایران
رضا خرمی
43
بررسی نقش میانجی مسئولیت اجتماعی فردی در رابطه بین انگیزه ورود به کارآفرینی و ماهیت کارآفرینی در کسب و کارهای الکترونیکی
یاسمن شامحمدی
44
بازطراحی مدل انتخاب و انتصاب مدیران سازمان تامین اجتماعی مبتنی بر مدلهای شایستگی
خلیل خمیده
45
بررسی نقش بهروزی کارآفرینی و عدم اطمینان محیطی درک شده بر رابطه بین ابعاد همدلی و عملکرد کسب وکار
رضا عاشوری تلوکی
46
بررسی نقش تعاملات و دیدگاههای استراتژیستهای برند کارفرمایی در بروز ناسازگاری بین برند کارفرمایی داخلی و خارجی سازمان
نسیم دانشفر
47
بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر عملکرد کسب و کار با تاکید بر نقش میانجی پذیرش شبکه های اجتماعی
مهتاب میرزائی
48
تاثیر ویژگیهای اینفلوئنسر و اعتماد به برند بر قصد خرید مصرفکنندگان: نقش تعدیل گر حیطه کاری و برندسازی شخصی اینفلوئنسر
پویا بخشی
49
بررسی تاثیرفراموشی سازمانی هدفمند بر کارآفرینی شرکتی با توجه به نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی
مهدی بلفاک
50
سنجش آمادگی الکترونیکی بیماران/کاربران نهایی در حوزه سلامت به منظور ورود اپراتور موبایل برای ارائه خدمات سلامت همراه در شهر تهران
صنم نیک عادت
51
ارزیابی ریسک غیرسیستماتیک شرکتهای بیمهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
فاطمه عباسی راسته کناری
52
بررسی تطبیقی نقش آموزش بر نتایج کارآفرینانه، در کشورهای منطقه منا (MENA) و کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)؛ بر مبنای گزارشات دیدهبان جهانی کارآفرینی (GEM)
مصطفی کیخای فرزانه
53
طراحی الگو اکوسیستم جذب و نگهداشت اثربخش سرمایه انسانی شایسته
صمد علی نیا
54
اثر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر نوآوری کسب و کارهای کوچک با تاکید بر نقش میانجی هوش تجاری
بهنام دارفرین
55
تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و تعدیل گری مزیت رقابتی(مورد مطالعه: کارکنان سازمان تامین اجتماعی در استان کرج)
میلاد شاه ابادی
56
واکاوی تجربیات و یادگیری کارآفرینان سریالی از شکست
محمدرضا توزندجانی
57
طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد شتابدهندههای شرکتی
عباس شمس
58
شناسایی چالش ها و راهکارهای بهبود همکاری میان شتاب دهنده و کسبوکارهای نوپا با استفاده از رویکرد سیستمهای نرم
کامیار داراب پور
59
بررسی تاثیر دورکاری بر عملکرد فردی کارکنان با توجه به نقش میانجی توازن بین کار و خانواده و تعدیلگر مبادله رهبر_پیرو
سعید قرنی
60
شناسایی الگوی ارزیابی کسب و کار نوپا در شتابدهنده ها
فردین حصاری
61
برسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز، نوآوری سبز بر عملکرد محیطی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر فرهنگ سازمانی سبز
فرهاد امیرپور
62
بررسی عوامل تاثیر گذار بر قصد کارآفرینی مخرب و مولد در ایران
زهرا قاسمی کوک تپه
63
شناسایی کاربردهای هوش مصنوعی در سلامت و ایمنی کارکنان
کمیل یگانه فرد
64
اثر نارسايي شناختي اينترنتي بر ادامه استفاده از سيستم آموزش مجازي دانشگاه خوارزمي
علی صادقی
دروس ترم جاری
020 - روش شناسی پژوهش های کیفی و آمیخته در مدیریت - روز: سه شنبه - از ساعت 15:00 تا 17:00
560 - روش های تحقیق کسب و کار - روز: یک شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
644 - روش تحقیق در کارآفرینی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
576 - توسعه محصول جدید - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
روش شناسی پژوهش های کیفی و آمیخته در مدیریت
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:13کد درس:020گروه درس:21تعداد دانشجو:11تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:15:00زمان پایان کلاس:17:00نام ساختمان:نام کلاس:
2
روش های تحقیق کسب و کار
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:560گروه درس:21تعداد دانشجو:22تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
3
روش تحقیق در کارآفرینی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:644گروه درس:21تعداد دانشجو:14تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:نام کلاس:
4
توسعه محصول جدید
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:576گروه درس:21تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
مدل سازی پیشایندها و پیامدهای ارزیابی عملکرد براساس مفاهیم روانشناختی در سازمان تأمین اجتماعی: یک مطالعه آمیخته
محمد درخشنده, حمزه خواستار, حسن رنگریز, مهدی خیراندیش
علوم روانشناختی
1403
2
فهم داده بنیاد چگونگی اتخاذ رفتار شجاعانه در سازمان های دولتی منتخب
منیره محبعلی پور, حمزه خواستار, مریم طهرانی, اکبر حسن پور
مطالعات منابع انسانی
1403
3
ارائه مدل میراث منابع انسانی: مطالعه ای آمیخته در بانک ملی ایران
افشین سلطانی, حمزه خواستار, سعید جعفری نیا, روح اله نوری
مدیریت دولتی
1402
4
الگوی پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی برمبنای نظریه داده بنیاد
سلطانعلی شهریاری, حمزه خواستار, مریم مقیمی
مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
1402
5
تدوین الگوی تاب آوری کارکنان عملیاتی در سازمان های خدمات محور
حسن رنگریز, اکبر حسن پور, حمزه خواستار, عبدالرضا اسدبیگی
مدیریت دفاع هوایی
1402
6
طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب دهنده های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
آرمین خالقی فرقانی, عباس شمس, حمزه خواستار
توسعه کارآفرینی
1402
7
تاثیر نگرش سرمایه گذار بر قصد سرمایه گذاری در پروژه های کارآفرینی: نقش تعدیل گر نوع زبان، تجربه و جنسیت
امیر امامی, فائزه شیبانی, حمزه خواستار
توسعه کارآفرینی
1401
8
بازطراحی مدل انتخاب و انتصاب مدیران سازمان تامین اجتماعی مبتنی بر مدل های شایستگی با رویکرد داده بنیاد
خلیل خمیده, حسن رنگریز, حمزه خواستار, مهدی خیراندیش
علوم روانشناختی
1401
9
شناسایی عوامل موثر بر آینده اتومبیل ایران
سعید جعفری نیا, مریم سلماسی, حمزه خواستار, لیلی نیاکان
پژوهشنامه بیمه
1401
10
شناسایی عوامل موثر بر آینده بیمه های اتومبیل ایران
سعید جعفری نیا, مریم سلماسی, حمزه خواستار, لیلی نیاکان
پژوهشنامه بیمه
1401
11
ارائه چارچوبی برای مدیریت منابع انسانی گیگ در کسب و کارهای پلتفرمی
محمدسعید الماس پور, حمزه خواستار, سعید جعفری نیا, بیژن عبدالهی
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
1400
12
طراحی و اعتبارسنجی الگوی دلبستگی شغلی کارکنان صنعت بانکداری
پیمان اکبری, حمزه خواستار, یوسف وکیلی, سلطانعلی شهریاری
مطالعات منابع انسانی
1400
13
فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی
کامران نظری, یوسف وکیلی, حمزه خواستار, سلطانعلی شهریاری
مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
1400
14
چارچوب ارزش آفرینی مدیریت منابع انسانی در پلتفرم های حمل ونقل
محمدسعید الماس پور, حمزه خواستار, سعید جعفری نیا, بیژن عبدالهی
مطالعات منابع انسانی
1400
15
مرور نظام مند مطالعات آینده پژوهی بیمه های اتومبیل
سعید جعفری نیا, مریم سلماسی, حمزه خواستار, لیلی نیاکان
پژوهشنامه بیمه
1400
16
مفهوم پردازی دلبستگی شغلی کارکنان بر مبنای بازی وارسازی
پیمان اکبری, حمزه خواستار, یوسف وکیلی, سلطانعلی شهریاری
مدیریت سازمان های دولتی
1399
17
طراحی الگوی سازمان دوسو وانی در صنعت بانکداری
یوسف وکیلی, کامران نظری, حمزه خواستار, سلطانعلی شهریاری
مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
1399
18
ارائه و پیاده سازی مدل پیشگویی مبتنی بر هوش کسب و کار جهت تصمیم گیری تشخیص گرا مطالعه موردی بنگاه های سرمایه گذاری جمعی
محمدرضا شیخ عطار, حمزه خواستار, رضا یوسفی زنوز
پژوهش های نوین در تصمیم گیری
1397
19
فرآیند مدیریت دانش بومی کسب و کارهای مردم محور صنایع دستی موردکاوی عبا و گلیم بافی محله محمدیه نائین
سوده بیات, حمید ضرغام بروجنی, حمزه خواستار, محمدتقی تقوی فرد
توسعه کارآفرینی
1397
20
مطالعه کیفی زمینه های بقای دانش بومی کسب و کارهای مردم محور در ایران
سوده بیات, حمید ضرغام بروجنی, حمزه خواستار, محمدتقی تقوی فرد
سیاست گذاری عمومی
1397
21
اولویت بندی گزینه های سرمایه نامشهود در تدوین مزیت رقابتی از طریق فرایند تحلیل شبکه ای (مطالعه موردی شرکتهای خصوصی در حوز فناوری اطلاعات)
حمزه خواستار, محمدرضا شیخ عطار, محمد قربانی فر
مدیریت فناوری اطلاعات
1396
22
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سطح دموکراسی با استفاده از روش داده های پانل
حمزه خواستار
سیاست گذاری عمومی
1396
23
مطالعه ای کیفی از عوامل حیاتی موفقیت پروژه های برنامه نویسی تلفن همراه
حمزه خواستار, کامران عبدالهی قهفرخ
مدیریت فناوری اطلاعات
1395
24
طراحی مدل هوش خط مشی گذاری در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک
حمزه خواستار, علی اصغری صارم
مدیریت فردا
1395
25
جانشین پروری در کسب و کارهای خانوادگی
حمزه خواستار, عباس هادوی نیا
دانشنامه کسب و کار خانگی
1395
26
مراکز رشد کسب و کار خانگی
حمزه خواستار
دانشنامه کسب و کار خانگی
1395
27
برنامه ریزی راهبردی دانشگاه ها بر مبنای چرخه حیات سازمانی یک مطالعه موردی
حمزه خواستار, محمدامین باتمانی, محسن امیدیان
مدیریت در دانشگاه اسلامی
1394
28
تحلیل نقش حکمرانی خوب در ارتقای توسعه انسانی یک بررسی بین المللی
محسن امیدیان, غلامرضا طالقانی, فرشته محمدی, جمال فیروزی, حمیدرضا یعقوبی, حمزه خواستار
مدیریت دولتی
1394
29
بررسی رابطه بین فضای کسب وکار و ابعاد فعالیت های کارآفرینانه با استفاده از رویکرد داده های پانل
حمزه خواستار, زهرا رحمتی
فصلنامه مهندسی تصمیم
1394
30
بررسی تاثیر شاخص های سه گانه جهانی شدن بر ساخت منابع انسانی مطالعه داده های پانل دوره 2005 تا 2011
فرشته محمدی, حمزه خواستار
مدیریت دولتی
1393
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
بررسی تاثیر آموزش کارآفرینی در دوران مدرسه بر ترس از شکست در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (منا)
امیر امامی, حمزه خواستار, مصطفی کیخای فرزانه
دومین کنفرانس دیده بان کسب و کار - ایران
1400/11/02
شفاهى
2
بررسی مدل های خلق ارزش جدید برای کسب و کارهای اینترنتی در شرایط تحریم اقتصادی
امیر امامی, حمزه خواستار, الهه فرشادبخشایش
کنفرانس دیده بان کسب و کار - ایران
1400/11/02
شفاهى
3
بررسی نقش برنامه های دولتی و عوامل اجتماعی در رشد کسب وکارهای جدید کشورهای منتخب با استفاده از داده های پانل
حمزه خواستار, رعنا خونساری
اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد - ایران
1400/04/23
شفاهى
4
مطالعه بین قومیتی فرهنگ سازمانی: آزمونی از سطح تجزیه و تحلیل مدل هافستد
حمزه خواستار, احمد نبی زاده, علی اکبر دلوریان زاده
اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد - ایران
1400/04/23
شفاهى
5
پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی راهی به سوی پایداری کسب و کارها
سلطانعلی شهریاری, حمزه خواستار, مریم مقیمی
دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار - ایران
1400/04/23
شفاهى
6
عوامل تاثیرگذار مدیریت تقاضا در بازار اینترنتی توسط الگوریتم های یادگیری ماشین (مطالعه موردی)
آرام جعفری, سلطانعلی شهریاری, حمزه خواستار
کنفرانس بین المللی وب پژوهی - ایران
1398/02/04
شفاهى